Obchodní podmínky internetového obchodu
OutletBaby
⭳ Obchodní podmínky ke stažení (PDF)
- Obecná ustanovení, kontakt s majitelem obchodu
- Tato pravidla a předpisy (dálejen "pravidla a předpisy") vymezují podmínky používání internetového obchodu OutletBaby, provozovaného na adrese: www https://outletbaby.cz
- Majitelem obchodu je Anita Kujawa, podnikatelka podnikající pod jménem ANITA KUJAWA se sídlem na adrese: Młyńska 5/9, 61-729 Poznaň, zapsaná v Centrální evidenci a informacích o podnikatelské činnosti, NIP: 6060038771, REGON: 385391700 (dále jen"prodávající").
- Kontaktní údaje prodávajícího jsou následující:Kontaktní adresa:Młyńska 5/9, 61-729 Poznaň
E-mailová adresa : shop@outletbaby.com
Telefonní číslo: +48516028885 (telefonní hodiny zákaznického servisu viz záložka Kontakt).
- Technické požadavky
- Pro používání obchodu je nutné mít
- : počítač nebo jiné zařízení s
- internetovým
- prohlížečem;
- přístup k internetu;
- aktivní e-mailovou adresu.
- Pro používání obchodu je nutné mít
- Osobní údaje
- Správcem osobních údajů zákazníků obchodu je prodávající.
- Veškeré informace o zpracování osobních údajů zákazníků i dalších osob využívajících webové stránky obchodu si můžete přečíst v Zásadách ochrany osobních údajů .
- Uzavření kupní smlouvy, zákaznický účet
- Obchod umožňuje nákup zboží (dále jen"Zboží"), které je vystaveno na webových stránkách Obchodu, ve dvou režimech
- : bez registrace; se zřízením
- účtu v Obchodě.
- Informace o produktech v Obchodě, tj. popisy a ceny, představují výzvu k uzavření kupní smlouvy ve smyslu § 71 občanského zákoníku, a to za podmínek uvedených v Obchodních podmínkách.
- Podání objednávky je podmíněno vyplněním objednávkového formuláře se všemi požadovanými údaji nezbytnými k plnění smlouvy a případně (na žádost zákazníka) také s údaji pro vygenerování faktury s DPH.
- Pokud se zákazník rozhodne vytvořit si v obchodě účet (dále jen"účet"), je registrace pouze jednorázová a základem pro následné přihlášení je zákazníkem zvolená e-mailová adresa a heslo. Podrobnosti o poskytování digitální služby Účet prodávajícím jsou k dispozici níže v Podmínkách používání účtu. Obchod rovněž umožňuje přihlášení k Účtu prostřednictvím sociálních sítí a/nebo účtu Google uživatele. Po přihlášení do Účtu má zákazník přístup k historii svých objednávek a při dalších objednávkách nemusí znovu vyplňovat objednávkový formulář se svými osobními údaji.
- Zákazník může z účtu kdykoli odstoupit, aniž by mu vznikly jakékoli náklady. Za tímto účelem zašlete odstoupení od smlouvy na e-mailovou adresu: shop@outletbaby.com.
- Potvrzením objednávky zákazníkem tlačítkem "Kupuji a platím" (nebo jiným tlačítkem stejného znění) se rozumí
- : předložení nabídky Prodávajícímu ke koupi Zboží v souladu s možnostmi zvolenými v objednávce a v souladu s těmito Pravidly
- , přijetí závazku zaplatit cenu Zboží a náklady na jeho dodání.
- K uzavření kupní smlouvy (dále jen "Smlouva" ) dochází okamžikem přijetí objednávky Prodávajícím ke zpracování (akceptací nabídky Zákazníka), o čemž Prodávající informuje e-mailem s potvrzením přijetí objednávky ke zpracování.
- Není-li možné objednávku Zboží splnit (zcela nebo zčásti), Prodávající o tom zákazníka informuje - Smlouva v takovém případě není uzavřena. Současně Prodávající informuje zákazníka o dalších možnostech vyřízení objednávky, např. částečném vyřízení objednávky nebo vyčkání na doplnění zásob Prodávajícím. Pokud byla objednávka zákazníkem uhrazena předem a není možné ji vyřídit, prodávající zákazníkovi neprodleně vrátí provedené platby (dle rozsahu zrušení objednávky). ;
- Prodávající poskytne zákazníkovi potvrzení o uzavření smlouvy na trvalém nosiči nejpozději při dodání zboží.
- Obchod neodpovídá za nedoručení objednávky nebo zpoždění jejího doručení v důsledku toho, že zákazník uvedl neúplnou / nesprávnou doručovací adresu nebo neuvedl jiné údaje nezbytné pro vyřízení objednávky.
- Prodejce si vyhrazuje právo pozastavit vyřízení objednávky v situaci, kdy zákazník uvedl nepravdivé údaje nebo kdy tyto údaje vzbuzují důvodné pochybnosti o jejich správnosti. V takovém případě se prodávající (pokud to bude možné) pokusí zákazníka kontaktovat, aby ověřil správnost poskytnutých údajů.
- Obchod umožňuje nákup zboží (dále jen"Zboží"), které je vystaveno na webových stránkách Obchodu, ve dvou režimech
- Ceny a způsoby platby
- Ceny Zboží jsou uvedeny v měnách - PLN, EUR, HUF, RON, CZK, UAH, TYR, GBP a v hrubé výši, tj. včetně DPH.
- Cena za dodání Zboží je uvedena samostatně v nákupním košíku Obchodu, a to v závislosti na způsobu dodání zvoleném zákazníkem.
- Dostupné způsoby platby jsou popsány na webových stránkách Obchodu v záložce "Formy platby" a jsou zákazníkovi prezentovány ve fázi zadávání objednávky (v nákupním košíku).
- Obchod nabízí následující platební metody v závislosti na zemi kupujícího
- :rychlý elektronický převod - prostřednictvím platební platformy:
- ) PayPal
- PayU
- platba kartou:
- Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Elektronická dobírka
- (dobírka) - neplatí pro všechny nabízené trhy
- Odložená platba - prostřednictvím operátora uvedeného ve fázi zadání objednávky
- :rychlý elektronický převod - prostřednictvím platební platformy:
- Pokud je zvolena platba přes Shoper Płatności, poskytovatelem online platebních služeb pro rychlé převody a platby kreditními kartami je společnost Autopay S.A.
- Dodání zboží
- Zboží je doručováno dle volby zákazníka
- : kurýrní
- službou do
- prostřednictvím
- balíkové
- služby
- by Packet company.
- S výjimkou Zboží, které si zákazník vyzvedne osobně, se objednávka považuje za splněnou okamžikem odeslání zákazníkovi (svěření zásilky dopravci, který se zabývá přepravou). Přesné datum skutečného dodání určuje dopravce.
- Zboží je prodávajícím odesíláno do 1 pracovního dne, pokud není v popisu produktu při objednávce zákazníka jasně uvedena jiná lhůta. Podrobné dodací lhůty jsou uvedeny na webových stránkách obchodu v záložce "Dodací lhůty".
- Prodávající obvykle vyřizuje objednávky na území Polské republiky za cenu uvedenou na webových stránkách obchodu v záložce "Doba dodání a náklady". Zasílání do zahraničí je možné za úhradu nákladů uvedených na webových stránkách obchodu nebo nákladů individuálně dohodnutých se zákazníkem.
- Zboží je doručováno dle volby zákazníka
- Odstoupení od smlouvy
- Zákazník, který je spotřebitelem nebo podnikatelem uvedeným v § 7aa zákona o právech spotřebitelů (dálejen "privilegovaný podnikatel"), má zákonné právo odstoupit od kupní smlouvy na Zboží do 14 dnů od jeho převzetí, a to bez udání důvodu, s výjimkami uvedenými níže.
- Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, aby zákazník ve výše uvedené lhůtě zaslal prohlášení
- :v elektronické podobě na adresu: shop@outletbaby.com nebo
- písemně na adresu:
- Młyńska 5/9, 61-729 Poznaň.
- Prohlášení o odstoupení od smlouvy lze podat podle vzoru dostupného zde, použití vzoru však není povinné. Prodávající neprodleně zašle zákazníkovi e-mailové potvrzení o přijetí prohlášení o odstoupení od smlouvy.
- Poté by měl zákazník do dalších 14 dnů zaslat vrácené Zboží na vlastní náklady zpět na poštovní adresu Dworcowa 53, 62-001 Chludowo.
- Prodávající neprodleně, nejpozději však do 14 dnů od doručení prohlášení o odstoupení od smlouvy, vrátí zákazníkovi
- : cenu Zboží;
- náklady na prvotní přepravu Zboží k zákazníkovi podle nejlevnějšího obvyklého způsobu doručení Zboží nabízeného v Obchodě.
- Prodávající může upustit od vrácení platby, dokud neobdrží Zboží zpět nebo dokud zákazník alespoň nepředloží Prodávajícímu doklad o odeslání zboží zpět.
- Platbu vrátíme stejnými platebními prostředky, které zákazník použil při původní transakci, pokud se zákazník výslovně nedohodl jinak.
- Zákazník odpovídá za případné snížení hodnoty vráceného Zboží, pokud před prohlášením o odstoupení od smlouvy použil Zboží jiným způsobem, než který byl nezbytný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti věci.
- Výjimky z práva na odstoupení od kupní smlouvy na Zboží
- Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na smlouvy o dodávce Zboží:
- zboží, které není prefabrikované, je vyrobeno podle specifikací spotřebitele/privilegovaného obchodníka nebo je určeno k uspokojení jeho osobních potřeb (personalizované zboží); podléhá rychlé zkáze
- nebo má krátkou dobu trvanlivosti (zboží podléhající rychlé zkáze);
- zboží dodané v uzavřeném obalu, pokud byl obal otevřen zákazníkem a zboží nelze po otevření obalu ze zdravotních nebo hygienických důvodů vrátit (hygienicky balené zboží);
- zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačový software dodané na hmotném nosiči (např. CD) v
- uzavřeném obalu a
- zvukové
- nahrávky, obrazové nebo počítačové programy
- dodané na hmotném nosiči
- (např.
- CD) v uzavřeném obalu, pokud je obal po dodání otevřen
- ; které jsou po dodání ze své povahy neoddělitelné od ostatního zboží (např.
- které se svou povahou stávají
- neoddělitelně
- spojenými s jiným zbožím, např.
- stavebním materiálem, je-li použit)
- ; noviny, periodika nebo časopisy, s výjimkou smlouvy o předplatném (papírový tisk);
- jejichž cena závisí na výkyvech na finančním trhu, na které nemá prodávající vliv a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
- alkoholické nápoje, jejichž cena byla sjednána při uzavření kupní smlouvy, k jejichž dodání může dojít až po uplynutí 30 dnů a jejichž hodnota závisí na výkyvech na trhu, na které nemá prodávající vliv.
- Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na smlouvy o dodávce Zboží:
- Reklamace
- Prodávající je povinen dodat Zboží zákazníkovi v souladu se Smlouvou.
- Vůči spotřebitelům a Privilegovaným podnikatelům odpovídá Prodávající za shodu Zboží v souladu s ustanoveními Zákona o právech spotřebitelů. Vůči ostatním zákazníkům nese Prodávající odpovědnost podle zásad občanského zákoníku.
- Stížnosti lze podávat
- :v elektronické podobě na adresu: shop@outletbaby.com
- nebo písemně na adresu:
- Dworcowa 53, 62-001 Chludowo.
- Prodávající posoudí stížnost ve formě, v jaké byla podána (písemně nebo e-mailem), do 14 dnů od jejího obdržení.
- V případě nespokojenosti se způsobem vyřízení reklamace Prodávajícím může spotřebitel a Privilegovaný podnikatel (bez ohledu na běžné řízení před obecným soudem) využít i mimosoudních způsobů vyřizování stížností a reklamací.
- Za tímto účelem mohou:
- obrátit se na oblastního inspektora obchodní inspekce s návrhem na zahájení mediačního řízení o smírném řešení sporu,
- využít pomoci okresního (městského) spotřebitelského ombudsmana nebo společenské organizace, mezi jejíž zákonné úkoly patří ochrana spotřebitele
- , obrátit se na stálý smírčí spotřebitelský soud s návrhem na řešení sporu vyplývajícího z uzavřené smlouvy,
- využít
- platformu ODR (Online Dispute Resolution)pro online řešení sporů mezi spotřebiteli a obchodníky, pokud se spor týká závazků vyplývajících ze smlouvy uzavřené online.
- Více informací o platformě ODR naleznete zde. Upozorňujeme, že tato platforma nepřijímá nové stížnosti od 20. března 2025 a skončí 20. července 2025.
- Další informace o mimosoudních postupech pro podávání stížností a zjednávání nápravy lze získat také na internetových stránkách Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele: https: //polubowne.uokik.gov.pl/.
- Závěrečná ustanovení
- Na smlouvy uzavřené v Obchodě se vztahuje polské právo. Smlouva se uzavírá v polském jazyce.
- Žádné z ustanovení Obchodních podmínek nevylučuje ani nijak neomezuje práva spotřebitele (a Zvýhodněného podnikatele) vyplývající z právních předpisů.
- Prodávající může Obchodní podmínky kdykoli změnit, přičemž tyto změny se vztahují na objednávky učiněné po zveřejnění nového znění Obchodních podmínek, a to v případě (i) dříve uzavřených smluv o poskytování digitálních nebo elektronických služeb a v případě (ii) zákazníků s účtem v Obchodě - zákazník bude na změnu Obchodních podmínek a možnost neakceptovat nový obsah upozorněn.
- Obchodní podmínky jsou účinné od 25. 5. 2025.
Pravidla účtu
v obchodě OutletBaby
- Obecná ustanovení, kontakt s prodávajícím
- Tyto Podmínky používání účtu ("Podmínkypoužívání účtu") stanoví podmínky používání zákaznického účtu ("Účet") v internetovém obchodě OutletBaby ("Obchod").
- Tyto Podmínky účtu představují podmínky elektronické služby ve smyslu zákona o elektronických službách. Služba Účet je doplňkovou a vedlejší službou k hlavní činnosti Prodávajícího, tj. nabízení nákupu Zboží zákazníkům. Služba Účet je bezplatná.
- Pravidla a předpisy účtu doplňují pravidla a předpisy obchodu. V rozsahu neupraveném v Pravidlech účtu se na tuto službu vztahují ustanovení Pravidel obchodu.
- Kontaktní údaje prodávajícího týkající se služby Účet jsou stejné jako v případě obchodu:
Młyńska 5/9, 61-729 Poznaň
e-mail: shop@outletbaby.com
tel: 516028885
- Technické požadavky a funkce služby Účet
- Technické požadavky na používání služby Účet jsou stejné jako požadavky na používání Obchodu a jsou uvedeny v bodě II.1. Pravidel a provozního řádu Obchodu.
- Pomocí Účtu má zákazník Obchodu možnost
- : uložit a uchovávat v Účtu své osobní údaje (včetně doručovací adresy), což umožňuje další nákupy v Obchodu bez nutnosti opětovného vyplňování adresního formuláře,
- prohlížet historii svých objednávek,
- prohlížet stav vyřízení objednávky.
- Smlouva o poskytnutí Účtu, odstoupení od smlouvy, zrušení Účtu
- Zřízení účtu zákazníkem se rovná uzavření smlouvy o poskytování elektronických služeb na dobu neurčitou. Zákazník může kdykoli bez udání důvodu od účtu odstoupit. Za tímto účelem kontaktujte prodávajícího elektronicky na adrese shop@outletbaby.com. Zákazník má rovněž zákonné právo odstoupit od smlouvy o poskytování služby Účet do 14 dnů od jejího uzavření.
- Reklamace
- Vůči spotřebitelům a privilegovaným podnikatelům odpovídá prodávající za soulad služby účtu se smlouvou v souladu s ustanoveními zákona o právech spotřebitelů. Vůči ostatním zákazníkům Prodávající odpovídá podle zásad občanského zákoníku.
- Stížnosti týkající se obsluhy účtu lze podávat prodávajícímu postupem podle bodů IX. 3-5 Obchodního řádu.
- V případě nespokojenosti se způsobem vyřízení reklamace ze strany prodávajícího je možné využít i mimosoudních způsobů vyřízení reklamace a uplatnění nároku, a to postupem popsaným v bodech IX. 6-7 Obchodního řádu.
- Osobní údaje
- Úplné informace o zpracování osobních údajů zákazníků obchodu, včetně údajů pro účely vedení účtu, naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů.
- Změny podmínek používání účtu
- Prodávající může tyto Podmínky používání účtu měnit za podmínek uvedených v oddíle X. 3 Pravidel obchodu. Pokud zákazník nesouhlasí s novým zněním Obchodních podmínek účtu, může smlouvu o poskytování služby účtu vypovědět (za tímto účelem kontaktuje prodávajícího elektronicky) se 14denní výpovědní lhůtou.