Skip to main content

Objednávejte v rámci:

Den Hodina : Minuta : Sekundární

a balíček bude odeslán zítra

čeština
Od pn. do pt. 10.00 - 16.00
čeština / Kč
Košík

Váš košík je prázdný

 

Pravidla obchodu

Obchodní podmínky internetového obchodu
OutletBaby

  1. Kapitola 1Obecná ustanovení, kontakt s majitelem obchodu
    1. Tento provozní řád (dále jen"provoznířád") vymezuje podmínky užívání internetového obchodu OutletBaby, který je provozován na adrese: https://outletbaby.cz
    2. Vlastníkem obchodu je Anita Kujawa, podnikatelka podnikající pod jménem ANITA KUJAWA se sídlem na adrese: Młyńska 5/9, 61-729 Poznaň, zapsaná v Centrálním registru a informací o podnikatelské činnosti, NIP: 6-060-038-771, REGON: 385-391-700 (dále jen"prodávající").
    3. Kontaktní údaje prodávajícího jsou následující:
      Kontaktní adresa:
      Młyńska 5/9, 61-729 Poznań
      E-mailová adresa : shop@outletbaby.com
      Telefonní číslo:+48516-028-885 ( telefonní hodiny zákaznického servisu - viz záložka Kontakt).
    4. Tyto obchodní podmínky obsahují
      1. :informace o službě elektronického obchodu nabízené a poskytované Prodávajícím, která spočívá v umožnění zákazníkům nakupovat online (tj. na dálku) zboží a digitální obsah nebo služby v Obchodě (dále jen "Služba obchodu");
      2. informace nezbytné k využívání výše uvedené služby.
  2. Kapitola 2Technické požadavky
    1. Pro používání obchodu je nutné mít
      1. :počítač nebo jiné zařízení s
      2. internetovým
      3. prohlížečem;
      4. přístup k internetu;
      5. aktivní e-mailovou adresu.
  3. Kapitola 3Osobní údaje
    1. Správcem osobních údajů zákazníků obchodu je prodávající.
    2. Veškeré informace o zpracování osobních údajů zákazníků i dalších osob využívajících webové stránky obchodu si můžete přečíst v Zásadách ochrany osobních údajů .
  4. Kapitola 4Uzavření kupní smlouvy, zákaznický účet
    1. Obchod umožňuje nákup zboží (dále jen"Zboží"), zobrazeného na webových stránkách Obchodu, ve dvou režimech
      1. : bez registrace;
      2. s vytvořením účtu v Obchodě.
      V obou případech je pro uskutečnění objednávky nutné vybrat Zboží v Obchodě, přidat je do "Košíku" příslušným tlačítkem a pokračovat v objednávkovém procesu výběrem příslušných možností (doručení a způsob platby).
    2. Informace o Zboží v Obchodě, tj. popisy a ceny, představují výzvu k uzavření kupní smlouvy ve smyslu § 71 občanského zákoníku, a to za podmínek uvedených v Obchodních podmínkách.
    3. Podání objednávky je podmíněno vyplněním objednávkového formuláře se všemi požadovanými údaji nezbytnými k plnění smlouvy a případně (na žádost zákazníka) také s údaji pro vygenerování faktury s DPH.
    4. Pokud se zákazník rozhodne vytvořit si v obchodě účet (dále jen"účet"), je registrace pouze jednorázová a základem pro následné přihlášení je zákazníkem zvolená e-mailová adresa a heslo. Podrobnosti o poskytování digitální služby Účet prodávajícím jsou k dispozici níže v Podmínkách používání účtu. Obchod rovněž umožňuje přihlášení k Účtu prostřednictvím sociálních sítí a/nebo účtu Google uživatele. Po přihlášení do Účtu má zákazník přístup k historii svých objednávek a při dalších objednávkách nemusí znovu vyplňovat objednávkový formulář se svými osobními údaji.
    5. Zákazník může z účtu kdykoli odstoupit, aniž by mu vznikly jakékoli náklady. Za tímto účelem zašlete odstoupení od smlouvy na e-mailovou adresu: shop@outletbaby.com.
    6. Potvrzením objednávky zákazníkem tlačítkem "Kupuji a platím" (nebo jiným tlačítkem stejného znění) se rozumí
      1. : předložení nabídky Prodávajícímu ke koupi Zboží v souladu s možnostmi zvolenými v objednávce a v souladu s těmito Pravidly
      2. , přijetí závazku zaplatit cenu Zboží a náklady na jeho dodání.
    7. K uzavření kupní smlouvy (dále jen "Smlouva" ) dochází okamžikem přijetí objednávky Prodávajícím ke zpracování (akceptací nabídky Zákazníka), o čemž Prodávající informuje e-mailem s potvrzením přijetí objednávky ke zpracování.
    8. Není-li možné objednávku Zboží splnit (zcela nebo zčásti), Prodávající o tom zákazníka informuje - Smlouva v takovém případě není uzavřena. Současně Prodávající informuje zákazníka o dalších možnostech vyřízení objednávky, např. částečném vyřízení objednávky nebo vyčkání na doplnění zásob Prodávajícím. Pokud byla objednávka zákazníkem již dříve uhrazena a není možné ji vyřídit, prodávající zákazníkovi neprodleně vrátí provedené platby (dle rozsahu zrušení objednávky).
    9. Prodávající vydá zákazníkovi potvrzení o uzavření smlouvy na trvalém nosiči nejpozději při dodání zboží.
    10. Obchod neodpovídá za nedoručení objednávky nebo zpoždění jejího doručení v důsledku toho, že zákazník uvedl neúplnou / nesprávnou doručovací adresu nebo neuvedl jiné údaje nezbytné pro vyřízení objednávky.
    11. Prodejce si vyhrazuje právo pozastavit vyřízení objednávky v situaci, kdy zákazník uvedl nepravdivé údaje nebo kdy tyto údaje vzbuzují důvodné pochybnosti o jejich správnosti. V takovém případě se prodávající (pokud to bude možné) pokusí zákazníka kontaktovat, aby ověřil správnost poskytnutých údajů.
  5. Oddíl 5Ceny a způsoby platby
    1. Ceny Zboží jsou uvedeny v měně CZK a v hrubé výši, tj. včetně DPH.
    2. Cena za dodání Zboží je uvedena samostatně v nákupním košíku Obchodu, a to v závislosti na zákazníkem zvoleném způsobu dodání.
    3. Dostupné způsoby platby jsou popsány na webových stránkách Obchodu v záložce "Formy platby" a jsou zákazníkovi prezentovány ve fázi zadávání objednávky (v nákupním košíku).
    4. Obchod nabízí tyto platební metody
      1. :rychlý elektronický převod / BLIK / platba tzv. virtuální peněženkou - prostřednictvím platební platformy:
        • PayPal
        • PayU
        • Stripe
      2. platba kartou:
      1. Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Elektronická dobírka
      2. (dobírka)
      3. odložená platba - prostřednictvím operátora uvedeného ve fázi zadání objednávky.
    5. Pokud se rozhodnete platit prostřednictvím služby Stripe, poskytovatelem online platebních služeb jsou společně společnosti Stripe Payments Europe, Limited a Stripe Technology Europe, Limited se sídlem v Irsku. Pravidla pro integraci obchodu se službou Stripe jsou uvedena v "Pravidlech služby integrace Stripe v internetovém obchodě Shoper", která jsou k dispozici na adrese https://www.shoper.pl/static/regulaminy/uslugi-finansowe-i-platnosci/regulamin-uslugi-integracji-stripe-w-sklepie-internetowym-shoper-od-2025-03-15.pdf. Pravidla služby Stripe určená spotřebitelům (osobám platícím v Obchodě prostřednictvím služby Stripe) jsou k dispozici na adrese https://stripe.com/en-pl/legal/consumer.
  6. Oddíl 6Dodání zboží
    1. Dodání zboží se provádí podle volby zákazníka
      • : kurýrní
      službou.
    2. S výjimkou Zboží, které si zákazník vyzvedne osobně, se objednávka považuje za splněnou okamžikem odeslání zásilky zákazníkovi (svěřené dopravci nabízejícímu přepravní služby). Přesné datum skutečného doručení určuje dopravce.
    3. Zboží je prodávajícím odesíláno do 1 pracovního dne, pokud není v popisu produktu při objednávce zákazníka jasně uvedena jiná lhůta. Podrobné dodací lhůty jsou uvedeny na webových stránkách obchodu v záložce "Dodací lhůty".
    4. Prodávající obvykle vyřizuje objednávky na území Polské republiky za cenu uvedenou na webových stránkách obchodu v záložce "Doba dodání a náklady". Doprava do zahraničí je možná za náklady uvedené na webových stránkách Obchodu nebo za náklady individuálně dohodnuté se zákazníkem.
  7. Kapitola 7Odstoupení od smlouvy
    1. Zákazník, který je spotřebitelem nebo podnikatelem uvedeným v § 7aa zákona o právech spotřebitelů (dálejen "Privilegovaný podnikatel"), má zákonné právo odstoupit od kupní smlouvy na Zboží do 14 dnů od jeho převzetí, a to bez udání důvodu, s výjimkami uvedenými níže.
    2. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, aby zákazník ve výše uvedené lhůtě zaslal prohlášení
      • :v elektronické podobě na adresu: shop@outletbaby.com nebo
      • písemně na adresu:
      • Młyńska 5/9, 61-729 Poznaň.
    3. Prohlášení o odstoupení od smlouvy lze podat podle vzoru - Vzor formuláře ke stažení. Použití vzoru není povinné. Prodávající neprodleně zašle zákazníkovi e-mail s potvrzením o přijetí prohlášení o odstoupení od smlouvy.
    4. Poté zákazník v následujících 14 dnech zašle vrácené Zboží na vlastní náklady zpět na poštovní adresuPacketa

      CZ

      Kód pro vrácení zboží - 95970421

      doručit na libovolné místo společnosti Packeta

    5. Prodávající vrátí
      • :cenu Zboží
      zákazníkovi bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od doručení prohlášení o odstoupení od smlouvy;
    6. Prodávající může zadržet vrácení peněz, dokud neobdrží Zboží zpět nebo dokud zákazník alespoň nepředloží Prodávajícímu doklad o odeslání Zboží zpět.
    7. Platbu vrátíme stejnými platebními prostředky, které zákazník použil při původní transakci, pokud se zákazník výslovně nedohodl jinak.
    8. Zákazník odpovídá za případné snížení hodnoty vráceného Zboží, pokud před prohlášením o odstoupení od smlouvy použil Zboží jiným způsobem, než který byl nezbytný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti věci.
  8. Článek 8Výjimky z práva na odstoupení od kupní smlouvy na Zboží
    1. Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na smlouvy o dodávce Zboží:
      1. zboží, které není prefabrikované, je vyrobeno podle specifikací spotřebitele/privilegovaného obchodníka nebo je určeno k uspokojení jeho osobních potřeb (personalizované zboží); podléhá rychlé zkáze
      2. nebo má krátkou dobu trvanlivosti (zboží podléhající rychlé zkáze);
      1. zboží dodané v uzavřeném obalu, pokud byl obal otevřen zákazníkem a zboží nelze po otevření obalu ze zdravotních nebo hygienických důvodů vrátit (hygienicky balené zboží);
      2. zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačové programy dodané na hmotném nosiči (např. CD) v
      3. uzavřeném obalu a
      1. zvukové
      2. nahrávky , obrazové nebo počítačové programy
      3. dodané na hmotném nosiči
      4. (např.
      5. CD) v uzavřeném obalu, pokud je obal po dodání otevřen
      6. ; které jsou po dodání ze své povahy neoddělitelné od ostatního zboží (např.
      1. stavební materiál, je-li použit);
      2. noviny, periodika nebo časopisy, s výjimkou smlouvy o předplatném (papírový tisk);
      3. jejichž cena závisí na výkyvech na finančním trhu, které prodávající nemůže ovlivnit a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
      4. alkoholické nápoje, jejichž cena byla sjednána při uzavření kupní smlouvy, k jejichž dodání může dojít až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výkyvech na trhu, které prodávající nemůže ovlivnit.
  9. Kapitola 9Reklamace
    1. Prodávající je povinen dodat Zboží zákazníkovi v souladu se Smlouvou.
    2. Vůči spotřebitelům a Privilegovaným podnikatelům odpovídá Prodávající za shodu Zboží v souladu s ustanoveními Zákona o právech spotřebitelů. Vůči ostatním zákazníkům nese Prodávající odpovědnost podle zásad občanského zákoníku.
    3. Stížnosti lze podávat
      • :v elektronické podobě na adresu: shop@outletbaby.com
      • nebo písemně na adresu:
      • Dworcowa 53, 62-001 Chludowo.
    4. Prodávající posoudí stížnost ve formě, v jaké byla podána (písemně nebo e-mailem), do 14 dnů od jejího obdržení.
    5. V případě nespokojenosti se způsobem vyřízení reklamace Prodávajícím může spotřebitel a Privilegovaný podnikatel (bez ohledu na běžné řízení před obecným soudem) využít i mimosoudních způsobů vyřizování stížností a reklamací.
    6. Za tímto účelem mohou:
      1. obrátit se na oblastního inspektora obchodní inspekce s návrhem na zahájení mediačního řízení o smírném řešení sporu,
      2. využít pomoci okresního (městského) spotřebitelského ombudsmana nebo společenské organizace, mezi jejíž zákonné úkoly patří ochrana spotřebitele
      3. , obrátit se na stálý smírčí spotřebitelský soud s návrhem na řešení sporu vyplývajícího z uzavřené smlouvy,
      4. využít
      1. platformu ODR (Online Dispute Resolution)pro online řešení sporů mezi spotřebiteli a obchodníky, pokud se spor týká závazků vyplývajících ze smlouvy uzavřené online.
      1. Více informací o platformě ODR naleznete na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks. Upozorňujeme, že tato platforma nepřijímá nové stížnosti od 20. března 2025 a skončí 20. července 2025.
    7. Další informace o mimosoudních postupech pro podávání stížností a zjednávání nápravy lze získat také na internetových stránkách Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele: https: //polubowne.uokik.gov.pl/.
  10. Kapitola 10Přístupnost
    1. Tato kapitola obchodních podmínek obsahuje informace o tom, jak služba Store Service splňuje požadavky na přístupnost.
    2. Obchodní podmínky i webové stránky obchodu jsou k dispozici v elektronické podobě, kterou lze číst pomocí asistenčních nástrojů.
    3. Informace obsažené v obchodních podmínkách byly připraveny v textových formátech, které umožňují použití v alternativní a asistivní komunikaci. Lze je číst pomocí asistenčních nástrojů. Byly použity kontrasty a rozestupy mezi písmeny, řádky a odstavci a přiměřeně velké, čitelné písmo takové velikosti a takového řezu, který lze přečíst, např. zvětšením textu nebo pomocí asistenčních nástrojů. Podmínky neobsahují podstatný netextový obsah.
    4. Informace obsažené v Podmínkách jsou poskytovány způsobem, který zajišťuje jejich vnímatelnost, funkčnost, srozumitelnost a kompatibilitu.
    5. Informace o tom, jak služba obchodu splňuje požadavky na přístupnost, si můžete přečíst v Prohlášení o přístupnosti.
  11. Kapitola 11Závěrečná ustanovení
    1. Na smlouvy uzavřené v Obchodě se vztahuje polské právo. Smlouva se uzavírá v polském jazyce.
    2. Žádné z ustanovení Obchodních podmínek nevylučuje ani nijak neomezuje práva spotřebitele (a Zvýhodněného podnikatele) vyplývající z právních předpisů.
    3. Prodávající může obchodní podmínky kdykoli změnit, přičemž tyto změny se vztahují na objednávky učiněné po zveřejnění nového znění obchodních podmínek, a to v případě (i) dříve uzavřených smluv o poskytování digitálních služeb nebo smluv o poskytování elektronických služeb a v případě (ii) zákazníků s účtem v obchodě - zákazník bude na změnu obchodních podmínek a možnost neakceptovat nový obsah upozorněn.
    4. Obchodní podmínky jsou účinné od 19. 7. 2025.

Obchodní podmínky účtu
v obchodě OutletBaby

  1. Kapitola 1Obecná ustanovení, kontakt s prodávajícím
    1. Tyto Podmínky používání účtu ("Podmínkypoužívání účtu") stanoví podmínky používání zákaznického účtu ("Účet") v internetovém obchodě OutletBaby ("Obchod").
    2. Tyto Podmínky účtu představují podmínky elektronické služby ve smyslu zákona o elektronických službách. Služba Účet je doplňkovou a vedlejší službou k hlavní činnosti Prodávajícího, tj. nabízení nákupu Zboží zákazníkům. Služba Účet je bezplatná.
    3. Pravidla a předpisy účtu doplňují pravidla a předpisy obchodu. V rozsahu neupraveném v Pravidlech účtu se na tuto službu vztahují ustanovení Pravidel obchodu.
    4. Kontaktní údaje prodávajícího týkající se služby Účet jsou stejné jako v případě obchodu:
      Młyńska 5/9, 61-729 Poznaň
      e-mail: shop@outletbaby.com
      tel: 516028885
  2. Kapitola 2Technické požadavky a funkce služby Účty
    1. Technické požadavky na používání služby Účet jsou stejné jako požadavky na používání obchodu a jsou uvedeny v kapitole 2. bodě 1 Pravidel obchodu.
    2. Používáním Účtu má Zákazník možnost
      1. : ukládat a uchovávat v Účtu své osobní údaje (včetně doručovací adresy), což umožňuje další nákupy v Obchodě bez nutnosti znovu vyplňovat adresní formulář,
      2. prohlížet historii svých objednávek,
      3. prohlížet stav dokončení objednávky.
  3. Kapitola 3Smlouva o poskytnutí Účtu, odstoupení od smlouvy, zrušení Účtu
    1. Zřízení účtu zákazníkem se rovná uzavření smlouvy o poskytování elektronických služeb na dobu neurčitou. Zákazník může kdykoli bez udání důvodu od účtu odstoupit. Za tímto účelem kontaktujte prodávajícího elektronicky na adrese shop@outletbaby.com. Zákazník má rovněž zákonné právo odstoupit od smlouvy o poskytování služby Účet do 14 dnů od jejího uzavření.
  4. Kapitola 4Reklamace
    1. Vůči spotřebitelům a privilegovaným podnikatelům odpovídá prodávající za soulad služby účtu se smlouvou v souladu s ustanoveními zákona o právech spotřebitelů. Vůči ostatním zákazníkům Prodávající odpovídá podle zásad občanského zákoníku.
    2. Stížnosti na obsluhu Účtu lze podávat Prodávajícímu v souladu s postupem stanoveným v kapitole 9. bod 3 až 5 Provozního řádu Obchodu.
    3. V případě nespokojenosti se způsobem vyřízení reklamace Prodávajícím existuje rovněž možnost využití mimosoudního reklamačního a reklamačního řízení, a to v souladu s postupem uvedeným v kapitole 9. bod 6-7 Pravidel a provozního řádu Obchodu.
  5. Kapitola 5Osobní údaje
    1. Úplné informace o zpracování osobních údajů zákazníků obchodu, včetně údajů pro účely vedení účtu, naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů.
  6. Kapitola 6Změny podmínek používání účtu
    1. Prodávající může tyto Podmínky používání účtu měnit podle pravidel uvedených v kapitole 11 bodu 3 Obchodních podmínek obchodu. Pokud zákazník s novým zněním Podmínek účtu nesouhlasí, může smlouvu o poskytování služby účtu vypovědět (za tímto účelem kontaktuje prodávajícího elektronicky) se 14denní výpovědní lhůtou.