Obchodní podmínky internetového obchodu
OutletBaby
Obchodní podmínky ke stažení (PDF), 126,62kB
- Kapitola 1Obecná ustanovení, kontakt s majitelem obchodu
- Tento provozní řád (dále jen"provoznířád") vymezuje podmínky užívání internetového obchodu OutletBaby, který je provozován na adrese: https://outletbaby.cz
- Vlastníkem obchodu je Anita Kujawa, podnikatelka podnikající pod jménem ANITA KUJAWA se sídlem na adrese: Młyńska 5/9, 61-729 Poznaň, zapsaná v Centrálním registru a informací o podnikatelské činnosti, NIP: 6-060-038-771, REGON: 385-391-700 (dále jen"prodávající").
- Kontaktní údaje prodávajícího jsou následující:
Kontaktní adresa:Młyńska 5/9, 61-729 Poznań
E-mailová adresa : shop@outletbaby.com
Telefonní číslo:+48516-028-885 ( telefonní hodiny zákaznického servisu - viz záložka Kontakt). - Tyto obchodní podmínky obsahují
- :informace o službě elektronického obchodu nabízené a poskytované Prodávajícím, která spočívá v umožnění zákazníkům nakupovat online (tj. na dálku) zboží a digitální obsah nebo služby v Obchodě (dále jen "Služba obchodu");
- informace nezbytné k využívání výše uvedené služby.
- Kapitola 2Technické požadavky
- Pro používání obchodu je nutné mít
- :počítač nebo jiné zařízení s
- internetovým
- prohlížečem;
- přístup k internetu;
- aktivní e-mailovou adresu.
- Pro používání obchodu je nutné mít
- Kapitola 3Osobní údaje
- Správcem osobních údajů zákazníků obchodu je prodávající.
- Veškeré informace o zpracování osobních údajů zákazníků i dalších osob využívajících webové stránky obchodu si můžete přečíst v Zásadách ochrany osobních údajů .
- Kapitola 4Uzavření kupní smlouvy, zákaznický účet
- Obchod umožňuje nákup zboží (dále jen"Zboží"), zobrazeného na webových stránkách Obchodu, ve dvou režimech
- : bez registrace;
- s vytvořením účtu v Obchodě.
- Informace o Zboží v Obchodě, tj. popisy a ceny, představují výzvu k uzavření kupní smlouvy ve smyslu § 71 občanského zákoníku, a to za podmínek uvedených v Obchodních podmínkách.
- Podání objednávky je podmíněno vyplněním objednávkového formuláře se všemi požadovanými údaji nezbytnými k plnění smlouvy a případně (na žádost zákazníka) také s údaji pro vygenerování faktury s DPH.
- Pokud se zákazník rozhodne vytvořit si v obchodě účet (dále jen"účet"), je registrace pouze jednorázová a základem pro následné přihlášení je zákazníkem zvolená e-mailová adresa a heslo. Podrobnosti o poskytování digitální služby Účet prodávajícím jsou k dispozici níže v Podmínkách používání účtu. Obchod rovněž umožňuje přihlášení k Účtu prostřednictvím sociálních sítí a/nebo účtu Google uživatele. Po přihlášení do Účtu má zákazník přístup k historii svých objednávek a při dalších objednávkách nemusí znovu vyplňovat objednávkový formulář se svými osobními údaji.
- Zákazník může z účtu kdykoli odstoupit, aniž by mu vznikly jakékoli náklady. Za tímto účelem zašlete odstoupení od smlouvy na e-mailovou adresu: shop@outletbaby.com.
- Potvrzením objednávky zákazníkem tlačítkem "Kupuji a platím" (nebo jiným tlačítkem stejného znění) se rozumí
- : předložení nabídky Prodávajícímu ke koupi Zboží v souladu s možnostmi zvolenými v objednávce a v souladu s těmito Pravidly
- , přijetí závazku zaplatit cenu Zboží a náklady na jeho dodání.
- K uzavření kupní smlouvy (dále jen "Smlouva" ) dochází okamžikem přijetí objednávky Prodávajícím ke zpracování (akceptací nabídky Zákazníka), o čemž Prodávající informuje e-mailem s potvrzením přijetí objednávky ke zpracování.
- Není-li možné objednávku Zboží splnit (zcela nebo zčásti), Prodávající o tom zákazníka informuje - Smlouva v takovém případě není uzavřena. Současně Prodávající informuje zákazníka o dalších možnostech vyřízení objednávky, např. částečném vyřízení objednávky nebo vyčkání na doplnění zásob Prodávajícím. Pokud byla objednávka zákazníkem již dříve uhrazena a není možné ji vyřídit, prodávající zákazníkovi neprodleně vrátí provedené platby (dle rozsahu zrušení objednávky).
- Prodávající vydá zákazníkovi potvrzení o uzavření smlouvy na trvalém nosiči nejpozději při dodání zboží.
- Obchod neodpovídá za nedoručení objednávky nebo zpoždění jejího doručení v důsledku toho, že zákazník uvedl neúplnou / nesprávnou doručovací adresu nebo neuvedl jiné údaje nezbytné pro vyřízení objednávky.
- Prodejce si vyhrazuje právo pozastavit vyřízení objednávky v situaci, kdy zákazník uvedl nepravdivé údaje nebo kdy tyto údaje vzbuzují důvodné pochybnosti o jejich správnosti. V takovém případě se prodávající (pokud to bude možné) pokusí zákazníka kontaktovat, aby ověřil správnost poskytnutých údajů.
- Obchod umožňuje nákup zboží (dále jen"Zboží"), zobrazeného na webových stránkách Obchodu, ve dvou režimech
- Oddíl 5Ceny a způsoby platby
- Ceny Zboží jsou uvedeny v měně CZK a v hrubé výši, tj. včetně DPH.
- Cena za dodání Zboží je uvedena samostatně v nákupním košíku Obchodu, a to v závislosti na zákazníkem zvoleném způsobu dodání.
- Dostupné způsoby platby jsou popsány na webových stránkách Obchodu v záložce "Formy platby" a jsou zákazníkovi prezentovány ve fázi zadávání objednávky (v nákupním košíku).
- Obchod nabízí tyto platební metody
- :rychlý elektronický převod / BLIK / platba tzv. virtuální peněženkou - prostřednictvím platební platformy:
- PayPal
- PayU
- Stripe
- platba kartou:
- Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Elektronická dobírka
- (dobírka)
- odložená platba - prostřednictvím operátora uvedeného ve fázi zadání objednávky.
- :rychlý elektronický převod / BLIK / platba tzv. virtuální peněženkou - prostřednictvím platební platformy:
- Pokud se rozhodnete platit prostřednictvím služby Stripe, poskytovatelem online platebních služeb jsou společně společnosti Stripe Payments Europe, Limited a Stripe Technology Europe, Limited se sídlem v Irsku. Pravidla pro integraci obchodu se službou Stripe jsou uvedena v "Pravidlech služby integrace Stripe v internetovém obchodě Shoper", která jsou k dispozici na adrese https://www.shoper.pl/static/regulaminy/uslugi-finansowe-i-platnosci/regulamin-uslugi-integracji-stripe-w-sklepie-internetowym-shoper-od-2025-03-15.pdf. Pravidla služby Stripe určená spotřebitelům (osobám platícím v Obchodě prostřednictvím služby Stripe) jsou k dispozici na adrese https://stripe.com/en-pl/legal/consumer.
- Oddíl 6Dodání zboží
- Dodání zboží se provádí podle volby zákazníka
- : kurýrní
- S výjimkou Zboží, které si zákazník vyzvedne osobně, se objednávka považuje za splněnou okamžikem odeslání zásilky zákazníkovi (svěřené dopravci nabízejícímu přepravní služby). Přesné datum skutečného doručení určuje dopravce.
- Zboží je prodávajícím odesíláno do 1 pracovního dne, pokud není v popisu produktu při objednávce zákazníka jasně uvedena jiná lhůta. Podrobné dodací lhůty jsou uvedeny na webových stránkách obchodu v záložce "Dodací lhůty".
- Prodávající obvykle vyřizuje objednávky na území Polské republiky za cenu uvedenou na webových stránkách obchodu v záložce "Doba dodání a náklady". Doprava do zahraničí je možná za náklady uvedené na webových stránkách Obchodu nebo za náklady individuálně dohodnuté se zákazníkem.
- Dodání zboží se provádí podle volby zákazníka
- Kapitola 7Odstoupení od smlouvy
- Zákazník, který je spotřebitelem nebo podnikatelem uvedeným v § 7aa zákona o právech spotřebitelů (dálejen "Privilegovaný podnikatel"), má zákonné právo odstoupit od kupní smlouvy na Zboží do 14 dnů od jeho převzetí, a to bez udání důvodu, s výjimkami uvedenými níže.
- Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, aby zákazník ve výše uvedené lhůtě zaslal prohlášení
- :v elektronické podobě na adresu: shop@outletbaby.com nebo
- písemně na adresu:
- Młyńska 5/9, 61-729 Poznaň.
- Prohlášení o odstoupení od smlouvy lze podat podle vzoru - Vzor formuláře ke stažení. Použití vzoru není povinné. Prodávající neprodleně zašle zákazníkovi e-mail s potvrzením o přijetí prohlášení o odstoupení od smlouvy.
- Poté zákazník v následujících 14 dnech zašle vrácené Zboží na vlastní náklady zpět na poštovní adresuPacketa
CZ
Kód pro vrácení zboží - 95970421
doručit na libovolné místo společnosti Packeta
- Prodávající vrátí
- :cenu Zboží
- Prodávající může zadržet vrácení peněz, dokud neobdrží Zboží zpět nebo dokud zákazník alespoň nepředloží Prodávajícímu doklad o odeslání Zboží zpět.
- Platbu vrátíme stejnými platebními prostředky, které zákazník použil při původní transakci, pokud se zákazník výslovně nedohodl jinak.
- Zákazník odpovídá za případné snížení hodnoty vráceného Zboží, pokud před prohlášením o odstoupení od smlouvy použil Zboží jiným způsobem, než který byl nezbytný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti věci.
- Článek 8Výjimky z práva na odstoupení od kupní smlouvy na Zboží
- Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na smlouvy o dodávce Zboží:
- zboží, které není prefabrikované, je vyrobeno podle specifikací spotřebitele/privilegovaného obchodníka nebo je určeno k uspokojení jeho osobních potřeb (personalizované zboží); podléhá rychlé zkáze
- nebo má krátkou dobu trvanlivosti (zboží podléhající rychlé zkáze);
- zboží dodané v uzavřeném obalu, pokud byl obal otevřen zákazníkem a zboží nelze po otevření obalu ze zdravotních nebo hygienických důvodů vrátit (hygienicky balené zboží);
- zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačové programy dodané na hmotném nosiči (např. CD) v
- uzavřeném obalu a
- zvukové
- nahrávky , obrazové nebo počítačové programy
- dodané na hmotném nosiči
- (např.
- CD) v uzavřeném obalu, pokud je obal po dodání otevřen
- ; které jsou po dodání ze své povahy neoddělitelné od ostatního zboží (např.
- stavební materiál, je-li použit);
- noviny, periodika nebo časopisy, s výjimkou smlouvy o předplatném (papírový tisk);
- jejichž cena závisí na výkyvech na finančním trhu, které prodávající nemůže ovlivnit a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
- alkoholické nápoje, jejichž cena byla sjednána při uzavření kupní smlouvy, k jejichž dodání může dojít až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výkyvech na trhu, které prodávající nemůže ovlivnit.
- Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na smlouvy o dodávce Zboží:
- Kapitola 9Reklamace
- Prodávající je povinen dodat Zboží zákazníkovi v souladu se Smlouvou.
- Vůči spotřebitelům a Privilegovaným podnikatelům odpovídá Prodávající za shodu Zboží v souladu s ustanoveními Zákona o právech spotřebitelů. Vůči ostatním zákazníkům nese Prodávající odpovědnost podle zásad občanského zákoníku.
- Stížnosti lze podávat
- :v elektronické podobě na adresu: shop@outletbaby.com
- nebo písemně na adresu:
- Dworcowa 53, 62-001 Chludowo.
- Prodávající posoudí stížnost ve formě, v jaké byla podána (písemně nebo e-mailem), do 14 dnů od jejího obdržení.
- V případě nespokojenosti se způsobem vyřízení reklamace Prodávajícím může spotřebitel a Privilegovaný podnikatel (bez ohledu na běžné řízení před obecným soudem) využít i mimosoudních způsobů vyřizování stížností a reklamací.
- Za tímto účelem mohou:
- obrátit se na oblastního inspektora obchodní inspekce s návrhem na zahájení mediačního řízení o smírném řešení sporu,
- využít pomoci okresního (městského) spotřebitelského ombudsmana nebo společenské organizace, mezi jejíž zákonné úkoly patří ochrana spotřebitele
- , obrátit se na stálý smírčí spotřebitelský soud s návrhem na řešení sporu vyplývajícího z uzavřené smlouvy,
- využít
- platformu ODR (Online Dispute Resolution)pro online řešení sporů mezi spotřebiteli a obchodníky, pokud se spor týká závazků vyplývajících ze smlouvy uzavřené online.
- Více informací o platformě ODR naleznete na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks. Upozorňujeme, že tato platforma nepřijímá nové stížnosti od 20. března 2025 a skončí 20. července 2025.
- Další informace o mimosoudních postupech pro podávání stížností a zjednávání nápravy lze získat také na internetových stránkách Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele: https: //polubowne.uokik.gov.pl/.
- Kapitola 10Přístupnost
- Tato kapitola obchodních podmínek obsahuje informace o tom, jak služba Store Service splňuje požadavky na přístupnost.
- Obchodní podmínky i webové stránky obchodu jsou k dispozici v elektronické podobě, kterou lze číst pomocí asistenčních nástrojů.
- Informace obsažené v obchodních podmínkách byly připraveny v textových formátech, které umožňují použití v alternativní a asistivní komunikaci. Lze je číst pomocí asistenčních nástrojů. Byly použity kontrasty a rozestupy mezi písmeny, řádky a odstavci a přiměřeně velké, čitelné písmo takové velikosti a takového řezu, který lze přečíst, např. zvětšením textu nebo pomocí asistenčních nástrojů. Podmínky neobsahují podstatný netextový obsah.
- Informace obsažené v Podmínkách jsou poskytovány způsobem, který zajišťuje jejich vnímatelnost, funkčnost, srozumitelnost a kompatibilitu.
- Informace o tom, jak služba obchodu splňuje požadavky na přístupnost, si můžete přečíst v Prohlášení o přístupnosti.
- Kapitola 11Závěrečná ustanovení
- Na smlouvy uzavřené v Obchodě se vztahuje polské právo. Smlouva se uzavírá v polském jazyce.
- Žádné z ustanovení Obchodních podmínek nevylučuje ani nijak neomezuje práva spotřebitele (a Zvýhodněného podnikatele) vyplývající z právních předpisů.
- Prodávající může obchodní podmínky kdykoli změnit, přičemž tyto změny se vztahují na objednávky učiněné po zveřejnění nového znění obchodních podmínek, a to v případě (i) dříve uzavřených smluv o poskytování digitálních služeb nebo smluv o poskytování elektronických služeb a v případě (ii) zákazníků s účtem v obchodě - zákazník bude na změnu obchodních podmínek a možnost neakceptovat nový obsah upozorněn.
- Obchodní podmínky jsou účinné od 19. 7. 2025.
Obchodní podmínky účtu
v obchodě OutletBaby
- Kapitola 1Obecná ustanovení, kontakt s prodávajícím
- Tyto Podmínky používání účtu ("Podmínkypoužívání účtu") stanoví podmínky používání zákaznického účtu ("Účet") v internetovém obchodě OutletBaby ("Obchod").
- Tyto Podmínky účtu představují podmínky elektronické služby ve smyslu zákona o elektronických službách. Služba Účet je doplňkovou a vedlejší službou k hlavní činnosti Prodávajícího, tj. nabízení nákupu Zboží zákazníkům. Služba Účet je bezplatná.
- Pravidla a předpisy účtu doplňují pravidla a předpisy obchodu. V rozsahu neupraveném v Pravidlech účtu se na tuto službu vztahují ustanovení Pravidel obchodu.
- Kontaktní údaje prodávajícího týkající se služby Účet jsou stejné jako v případě obchodu:
Młyńska 5/9, 61-729 Poznaň
e-mail: shop@outletbaby.com
tel: 516028885
- Kapitola 2Technické požadavky a funkce služby Účty
- Technické požadavky na používání služby Účet jsou stejné jako požadavky na používání obchodu a jsou uvedeny v kapitole 2. bodě 1 Pravidel obchodu.
- Používáním Účtu má Zákazník možnost
- : ukládat a uchovávat v Účtu své osobní údaje (včetně doručovací adresy), což umožňuje další nákupy v Obchodě bez nutnosti znovu vyplňovat adresní formulář,
- prohlížet historii svých objednávek,
- prohlížet stav dokončení objednávky.
- Kapitola 3Smlouva o poskytnutí Účtu, odstoupení od smlouvy, zrušení Účtu
- Zřízení účtu zákazníkem se rovná uzavření smlouvy o poskytování elektronických služeb na dobu neurčitou. Zákazník může kdykoli bez udání důvodu od účtu odstoupit. Za tímto účelem kontaktujte prodávajícího elektronicky na adrese shop@outletbaby.com. Zákazník má rovněž zákonné právo odstoupit od smlouvy o poskytování služby Účet do 14 dnů od jejího uzavření.
- Kapitola 4Reklamace
- Vůči spotřebitelům a privilegovaným podnikatelům odpovídá prodávající za soulad služby účtu se smlouvou v souladu s ustanoveními zákona o právech spotřebitelů. Vůči ostatním zákazníkům Prodávající odpovídá podle zásad občanského zákoníku.
- Stížnosti na obsluhu Účtu lze podávat Prodávajícímu v souladu s postupem stanoveným v kapitole 9. bod 3 až 5 Provozního řádu Obchodu.
- V případě nespokojenosti se způsobem vyřízení reklamace Prodávajícím existuje rovněž možnost využití mimosoudního reklamačního a reklamačního řízení, a to v souladu s postupem uvedeným v kapitole 9. bod 6-7 Pravidel a provozního řádu Obchodu.
- Kapitola 5Osobní údaje
- Úplné informace o zpracování osobních údajů zákazníků obchodu, včetně údajů pro účely vedení účtu, naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů.
- Kapitola 6Změny podmínek používání účtu
- Prodávající může tyto Podmínky používání účtu měnit podle pravidel uvedených v kapitole 11 bodu 3 Obchodních podmínek obchodu. Pokud zákazník s novým zněním Podmínek účtu nesouhlasí, může smlouvu o poskytování služby účtu vypovědět (za tímto účelem kontaktuje prodávajícího elektronicky) se 14denní výpovědní lhůtou.