Objednávejte v rámci:

Den Hodina : Minuta : Sekundární

a balíček bude odeslán dnes

čeština
Od pn. do pt. 10.00 - 16.00
čeština / Kč
Košík

Váš košík je prázdný

 

Pravidla obchodu

Obchodní podmínky internetového obchodu
OutletBaby

  1. Obecná ustanovení, kontakt s majitelem obchodu
    1. Tato pravidla a předpisy (dálejen "pravidla a předpisy") vymezují podmínky používání internetového obchodu OutletBaby, provozovaného na adrese: www https://outletbaby.cz
    2. Majitelem obchodu je Anita Kujawa, podnikatelka podnikající pod jménem ANITA KUJAWA se sídlem na adrese: Młyńska 5/9, 61-729 Poznaň, zapsaná v Centrální evidenci a informacích o podnikatelské činnosti, NIP: 6060038771, REGON: 385391700 (dále jen"prodávající").
    3. Kontaktní údaje prodávajícího jsou následující:
      Kontaktní adresa:
      Młyńska 5/9, 61-729 Poznaň
      E-mailová adresa : shop@outletbaby.com
      Telefonní číslo: +48516028885 (telefonní hodiny zákaznického servisu viz záložka Kontakt).
  2. Technické požadavky
    1. Pro používání obchodu je nutné mít
      1. : počítač nebo jiné zařízení s
      2. internetovým
      3. prohlížečem;
      4. přístup k internetu;
      5. aktivní e-mailovou adresu.
  3. Osobní údaje
    1. Správcem osobních údajů zákazníků obchodu je prodávající.
    2. Veškeré informace o zpracování osobních údajů zákazníků i dalších osob využívajících webové stránky obchodu si můžete přečíst v Zásadách ochrany osobních údajů .
  4. Uzavření kupní smlouvy, zákaznický účet
    1. Obchod umožňuje nákup zboží (dále jen"Zboží"), které je vystaveno na webových stránkách Obchodu, ve dvou režimech
      1. : bez registrace; se zřízením
      2. účtu v Obchodě.
      V obou případech je pro uskutečnění objednávky nutné vybrat Zboží v Obchodě, přidat je do "Košíku" příslušným tlačítkem a pokračovat v objednávkovém procesu výběrem příslušných možností (doručení a způsob platby).
    2. Informace o produktech v Obchodě, tj. popisy a ceny, představují výzvu k uzavření kupní smlouvy ve smyslu § 71 občanského zákoníku, a to za podmínek uvedených v Obchodních podmínkách.
    3. Podání objednávky je podmíněno vyplněním objednávkového formuláře se všemi požadovanými údaji nezbytnými k plnění smlouvy a případně (na žádost zákazníka) také s údaji pro vygenerování faktury s DPH.
    4. Pokud se zákazník rozhodne vytvořit si v obchodě účet (dále jen"účet"), je registrace pouze jednorázová a základem pro následné přihlášení je zákazníkem zvolená e-mailová adresa a heslo. Podrobnosti o poskytování digitální služby Účet prodávajícím jsou k dispozici níže v Podmínkách používání účtu. Obchod rovněž umožňuje přihlášení k Účtu prostřednictvím sociálních sítí a/nebo účtu Google uživatele. Po přihlášení do Účtu má zákazník přístup k historii svých objednávek a při dalších objednávkách nemusí znovu vyplňovat objednávkový formulář se svými osobními údaji.
    5. Zákazník může z účtu kdykoli odstoupit, aniž by mu vznikly jakékoli náklady. Za tímto účelem zašlete odstoupení od smlouvy na e-mailovou adresu: shop@outletbaby.com.
    6. Potvrzením objednávky zákazníkem tlačítkem "Kupuji a platím" (nebo jiným tlačítkem stejného znění) se rozumí
      1. : předložení nabídky Prodávajícímu ke koupi Zboží v souladu s možnostmi zvolenými v objednávce a v souladu s těmito Pravidly
      2. , přijetí závazku zaplatit cenu Zboží a náklady na jeho dodání.
    7. K uzavření kupní smlouvy (dále jen "Smlouva" ) dochází okamžikem přijetí objednávky Prodávajícím ke zpracování (akceptací nabídky Zákazníka), o čemž Prodávající informuje e-mailem s potvrzením přijetí objednávky ke zpracování.
    8. Není-li možné objednávku Zboží splnit (zcela nebo zčásti), Prodávající o tom zákazníka informuje - Smlouva v takovém případě není uzavřena. Současně Prodávající informuje zákazníka o dalších možnostech vyřízení objednávky, např. částečném vyřízení objednávky nebo vyčkání na doplnění zásob Prodávajícím. Pokud byla objednávka zákazníkem uhrazena předem a není možné ji vyřídit, prodávající zákazníkovi neprodleně vrátí provedené platby (dle rozsahu zrušení objednávky). ;
    9. Prodávající poskytne zákazníkovi potvrzení o uzavření smlouvy na trvalém nosiči nejpozději při dodání zboží.
    10. Obchod neodpovídá za nedoručení objednávky nebo zpoždění jejího doručení v důsledku toho, že zákazník uvedl neúplnou / nesprávnou doručovací adresu nebo neuvedl jiné údaje nezbytné pro vyřízení objednávky.
    11. Prodejce si vyhrazuje právo pozastavit vyřízení objednávky v situaci, kdy zákazník uvedl nepravdivé údaje nebo kdy tyto údaje vzbuzují důvodné pochybnosti o jejich správnosti. V takovém případě se prodávající (pokud to bude možné) pokusí zákazníka kontaktovat, aby ověřil správnost poskytnutých údajů.
  5. Ceny a způsoby platby
    1. Ceny Zboží jsou uvedeny v měnách - PLN, EUR, HUF, RON, CZK, UAH, TYR, GBP a v hrubé výši, tj. včetně DPH.
    2. Cena za dodání Zboží je uvedena samostatně v nákupním košíku Obchodu, a to v závislosti na způsobu dodání zvoleném zákazníkem.
    3. Dostupné způsoby platby jsou popsány na webových stránkách Obchodu v záložce "Formy platby" a jsou zákazníkovi prezentovány ve fázi zadávání objednávky (v nákupním košíku).
    4. Obchod nabízí následující platební metody v závislosti na zemi kupujícího
      1. :rychlý elektronický převod - prostřednictvím platební platformy:
        • ) PayPal
        • PayU
      2. platba kartou:
      1. Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Elektronická dobírka
      2. (dobírka) - neplatí pro všechny nabízené trhy
      3. Odložená platba - prostřednictvím operátora uvedeného ve fázi zadání objednávky
    5. Pokud je zvolena platba přes Shoper Płatności, poskytovatelem online platebních služeb pro rychlé převody a platby kreditními kartami je společnost Autopay S.A.
  6. Dodání zboží
    1. Zboží je doručováno dle volby zákazníka
      • : kurýrní
      • službou do
      • prostřednictvím
      • balíkové
      • služby
      • by Packet company.
    2. S výjimkou Zboží, které si zákazník vyzvedne osobně, se objednávka považuje za splněnou okamžikem odeslání zákazníkovi (svěření zásilky dopravci, který se zabývá přepravou). Přesné datum skutečného dodání určuje dopravce.
    3. Zboží je prodávajícím odesíláno do 1 pracovního dne, pokud není v popisu produktu při objednávce zákazníka jasně uvedena jiná lhůta. Podrobné dodací lhůty jsou uvedeny na webových stránkách obchodu v záložce "Dodací lhůty".
    4. Prodávající obvykle vyřizuje objednávky na území Polské republiky za cenu uvedenou na webových stránkách obchodu v záložce "Doba dodání a náklady". Zasílání do zahraničí je možné za úhradu nákladů uvedených na webových stránkách obchodu nebo nákladů individuálně dohodnutých se zákazníkem.
  7. Odstoupení od smlouvy
    1. Zákazník, který je spotřebitelem nebo podnikatelem uvedeným v § 7aa zákona o právech spotřebitelů (dálejen "privilegovaný podnikatel"), má zákonné právo odstoupit od kupní smlouvy na Zboží do 14 dnů od jeho převzetí, a to bez udání důvodu, s výjimkami uvedenými níže.
    2. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, aby zákazník ve výše uvedené lhůtě zaslal prohlášení
      • :v elektronické podobě na adresu: shop@outletbaby.com nebo
      • písemně na adresu:
      • Młyńska 5/9, 61-729 Poznaň.
    3. Prohlášení o odstoupení od smlouvy lze podat podle vzoru dostupného zde, použití vzoru však není povinné. Prodávající neprodleně zašle zákazníkovi e-mailové potvrzení o přijetí prohlášení o odstoupení od smlouvy.
    4. Poté by měl zákazník do dalších 14 dnů zaslat vrácené Zboží na vlastní náklady zpět na poštovní adresu Dworcowa 53, 62-001 Chludowo.
    5. Prodávající neprodleně, nejpozději však do 14 dnů od doručení prohlášení o odstoupení od smlouvy, vrátí zákazníkovi
      • : cenu Zboží;
      • náklady na prvotní přepravu Zboží k zákazníkovi podle nejlevnějšího obvyklého způsobu doručení Zboží nabízeného v Obchodě.
    6. Prodávající může upustit od vrácení platby, dokud neobdrží Zboží zpět nebo dokud zákazník alespoň nepředloží Prodávajícímu doklad o odeslání zboží zpět.
    7. Platbu vrátíme stejnými platebními prostředky, které zákazník použil při původní transakci, pokud se zákazník výslovně nedohodl jinak.
    8. Zákazník odpovídá za případné snížení hodnoty vráceného Zboží, pokud před prohlášením o odstoupení od smlouvy použil Zboží jiným způsobem, než který byl nezbytný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti věci.
  8. Výjimky z práva na odstoupení od kupní smlouvy na Zboží
    1. Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na smlouvy o dodávce Zboží:
      1. zboží, které není prefabrikované, je vyrobeno podle specifikací spotřebitele/privilegovaného obchodníka nebo je určeno k uspokojení jeho osobních potřeb (personalizované zboží); podléhá rychlé zkáze
      2. nebo má krátkou dobu trvanlivosti (zboží podléhající rychlé zkáze);
      1. zboží dodané v uzavřeném obalu, pokud byl obal otevřen zákazníkem a zboží nelze po otevření obalu ze zdravotních nebo hygienických důvodů vrátit (hygienicky balené zboží);
      2. zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačový software dodané na hmotném nosiči (např. CD) v
      3. uzavřeném obalu a
      1. zvukové
      2. nahrávky, obrazové nebo počítačové programy
      3. dodané na hmotném nosiči
      4. (např.
      5. CD) v uzavřeném obalu, pokud je obal po dodání otevřen
      6. ; které jsou po dodání ze své povahy neoddělitelné od ostatního zboží (např.
      1. které se svou povahou stávají
      2. neoddělitelně
      3. spojenými s jiným zbožím, např.
      4. stavebním materiálem, je-li použit)
      5. ; noviny, periodika nebo časopisy, s výjimkou smlouvy o předplatném (papírový tisk);
      6. jejichž cena závisí na výkyvech na finančním trhu, na které nemá prodávající vliv a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
      7. alkoholické nápoje, jejichž cena byla sjednána při uzavření kupní smlouvy, k jejichž dodání může dojít až po uplynutí 30 dnů a jejichž hodnota závisí na výkyvech na trhu, na které nemá prodávající vliv.
  9. Reklamace
    1. Prodávající je povinen dodat Zboží zákazníkovi v souladu se Smlouvou.
    2. Vůči spotřebitelům a Privilegovaným podnikatelům odpovídá Prodávající za shodu Zboží v souladu s ustanoveními Zákona o právech spotřebitelů. Vůči ostatním zákazníkům nese Prodávající odpovědnost podle zásad občanského zákoníku.
    3. Stížnosti lze podávat
      • :v elektronické podobě na adresu: shop@outletbaby.com
      • nebo písemně na adresu:
      • Dworcowa 53, 62-001 Chludowo.
    4. Prodávající posoudí stížnost ve formě, v jaké byla podána (písemně nebo e-mailem), do 14 dnů od jejího obdržení.
    5. V případě nespokojenosti se způsobem vyřízení reklamace Prodávajícím může spotřebitel a Privilegovaný podnikatel (bez ohledu na běžné řízení před obecným soudem) využít i mimosoudních způsobů vyřizování stížností a reklamací.
    6. Za tímto účelem mohou:
      1. obrátit se na oblastního inspektora obchodní inspekce s návrhem na zahájení mediačního řízení o smírném řešení sporu,
      2. využít pomoci okresního (městského) spotřebitelského ombudsmana nebo společenské organizace, mezi jejíž zákonné úkoly patří ochrana spotřebitele
      3. , obrátit se na stálý smírčí spotřebitelský soud s návrhem na řešení sporu vyplývajícího z uzavřené smlouvy,
      4. využít
      1. platformu ODR (Online Dispute Resolution)pro online řešení sporů mezi spotřebiteli a obchodníky, pokud se spor týká závazků vyplývajících ze smlouvy uzavřené online.
      1. Více informací o platformě ODR naleznete zde. Upozorňujeme, že tato platforma nepřijímá nové stížnosti od 20. března 2025 a skončí 20. července 2025.
    7. Další informace o mimosoudních postupech pro podávání stížností a zjednávání nápravy lze získat také na internetových stránkách Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele: https: //polubowne.uokik.gov.pl/.
  10. Závěrečná ustanovení
    1. Na smlouvy uzavřené v Obchodě se vztahuje polské právo. Smlouva se uzavírá v polském jazyce.
    2. Žádné z ustanovení Obchodních podmínek nevylučuje ani nijak neomezuje práva spotřebitele (a Zvýhodněného podnikatele) vyplývající z právních předpisů.
    3. Prodávající může Obchodní podmínky kdykoli změnit, přičemž tyto změny se vztahují na objednávky učiněné po zveřejnění nového znění Obchodních podmínek, a to v případě (i) dříve uzavřených smluv o poskytování digitálních nebo elektronických služeb a v případě (ii) zákazníků s účtem v Obchodě - zákazník bude na změnu Obchodních podmínek a možnost neakceptovat nový obsah upozorněn.
    4. Obchodní podmínky jsou účinné od 25. 5. 2025.

Pravidla účtu
v obchodě OutletBaby

  1. Obecná ustanovení, kontakt s prodávajícím
    1. Tyto Podmínky používání účtu ("Podmínkypoužívání účtu") stanoví podmínky používání zákaznického účtu ("Účet") v internetovém obchodě OutletBaby ("Obchod").
    2. Tyto Podmínky účtu představují podmínky elektronické služby ve smyslu zákona o elektronických službách. Služba Účet je doplňkovou a vedlejší službou k hlavní činnosti Prodávajícího, tj. nabízení nákupu Zboží zákazníkům. Služba Účet je bezplatná.
    3. Pravidla a předpisy účtu doplňují pravidla a předpisy obchodu. V rozsahu neupraveném v Pravidlech účtu se na tuto službu vztahují ustanovení Pravidel obchodu.
    4. Kontaktní údaje prodávajícího týkající se služby Účet jsou stejné jako v případě obchodu:
      Młyńska 5/9, 61-729 Poznaň
      e-mail: shop@outletbaby.com
      tel: 516028885
  2. Technické požadavky a funkce služby Účet
    1. Technické požadavky na používání služby Účet jsou stejné jako požadavky na používání Obchodu a jsou uvedeny v bodě II.1. Pravidel a provozního řádu Obchodu.
    2. Pomocí Účtu má zákazník Obchodu možnost
      1. : uložit a uchovávat v Účtu své osobní údaje (včetně doručovací adresy), což umožňuje další nákupy v Obchodu bez nutnosti opětovného vyplňování adresního formuláře,
      2. prohlížet historii svých objednávek,
      3. prohlížet stav vyřízení objednávky.
  3. Smlouva o poskytnutí Účtu, odstoupení od smlouvy, zrušení Účtu
    1. Zřízení účtu zákazníkem se rovná uzavření smlouvy o poskytování elektronických služeb na dobu neurčitou. Zákazník může kdykoli bez udání důvodu od účtu odstoupit. Za tímto účelem kontaktujte prodávajícího elektronicky na adrese shop@outletbaby.com. Zákazník má rovněž zákonné právo odstoupit od smlouvy o poskytování služby Účet do 14 dnů od jejího uzavření.
  4. Reklamace
    1. Vůči spotřebitelům a privilegovaným podnikatelům odpovídá prodávající za soulad služby účtu se smlouvou v souladu s ustanoveními zákona o právech spotřebitelů. Vůči ostatním zákazníkům Prodávající odpovídá podle zásad občanského zákoníku.
    2. Stížnosti týkající se obsluhy účtu lze podávat prodávajícímu postupem podle bodů IX. 3-5 Obchodního řádu.
    3. V případě nespokojenosti se způsobem vyřízení reklamace ze strany prodávajícího je možné využít i mimosoudních způsobů vyřízení reklamace a uplatnění nároku, a to postupem popsaným v bodech IX. 6-7 Obchodního řádu.
  5. Osobní údaje
    1. Úplné informace o zpracování osobních údajů zákazníků obchodu, včetně údajů pro účely vedení účtu, naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů.
  6. Změny podmínek používání účtu
    1. Prodávající může tyto Podmínky používání účtu měnit za podmínek uvedených v oddíle X. 3 Pravidel obchodu. Pokud zákazník nesouhlasí s novým zněním Obchodních podmínek účtu, může smlouvu o poskytování služby účtu vypovědět (za tímto účelem kontaktuje prodávajícího elektronicky) se 14denní výpovědní lhůtou.